آخرین خبر

آخرین خبر: 

 

من هری پاتردوم از دوست قدیمیه خودم پروفسور عزیز،پروفسور لوپین،بخاطر حرف هایی که زده شد عذر می خواهم و برای اینکه خودم را تنبیه کنم از دنیای جادویی انصراف می دهم. 

 

با آرزوی موفقیت برای همه

نظرات 6 + ارسال نظر
پروفسورلوپین پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

نه من نمی خوام انصراف بدی فقط چرا اطلاعات شخصی را دراینترنت می گذاری!!!!!!!!!مگرما آن کاررا کردیم

یعنی شما از من دیگه دلخور نیستید؟

هرمیون جین گرنجر(دامبلدور ششم) پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://hogwartz-school.blogfa.com

من کامنت پروفسور لوپین رو از مدرسه حذف کردم برای اینکه باز جنگ نشه.شما هم بهتره بس کنید این حرفهارو.برگردید سرکارتون لطفا.لوپین هم که ظاهرا ناراحت نیست

خیلی ممنون

پروفسورلوپین پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

نه بابا شما به کارتون ادامه بدین منم میرم یه جایی گم گور می شم دیگه منو هیچ جا راه نمی دن

از شما سپاسگزارم دوست عزیز.

پروفسور آلستور یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ http://modi.mihanblog.com

سلام
چون نمی دونم چرا توی بلاگفا کد امنیتی رو توی بخش نظرات مدرسه دورمشترانگ نمیاره اینجا لیست رو می ذارم.به امید اینکه ببینیش.
اینم لیست.لازم به ذکر است که به علت اینکه هیچکدام از دانش اموزان دورمشترانگ در امتحان مقرر شده شرکت نکردند 30 امتیاز هر کدام کم می شود.
اینم لیست:
۱-a woman in black:هری پاتر:20 امتیاز (30 امتیاز به علت عدم شرکت در امتحانات کسر شده است.)

۲-سجاد پاتر:دراکو مالفوی:20 امتیاز (30 امتیاز به علت عدم شرکت در امتحانات کسر شده است.)

۳-نگین هاردی:دراکو مالفوی:0 امتیاز(عدم شرکت در امتحان -عدم شرکت در کلاس-لازم به ذکر است که این داشن آموز تا به حال در کلاس ها شرکت نکرده است و در صورتی که در جلسه اینده از شرکت در امتحانات امتناع کند دیگر هرگز پذیرفته نخواهد شد)

۴-نگار ویزلی:هری پاتر: 0 امتیاز(عدم شرکت در امتحان -عدم شرکت در کلاس-لازم به ذکر است که این داشن آموز تا به حال در کلاس ها شرکت نکرده است و در صورتی که در جلسه اینده از شرکت در امتحانات امتناع کند دیگر هرگز پذیرفته نخواهد شد)

ارادتمند
پروفسور آلستور مودی

پروفسور زندی زی اسنیپ پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ http://arusacesangesabur.blogfa.com

شما همه جا هستی نه اقای موسوی؟

mahziar دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 05:15 ب.ظ

من دارم دیووووووووووونه میشم داستان چیه این سایت چیه اسامی چین آیا دنیای جادویی و مشنگی واقعا وجود دارن شاید به من بخندید ولی خاهشاااا لطفاا یکی بیاد به من ی ایمیلی بزنه توزیح بده من حالم واقعا بده :( یکی جواب بده لطفااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد